XS-MA20002

(1 customer review)

Doll Size:
Length 27 inches
Width 10.6 inches
Deep 9.8 inches
Weight appx 28 Pounds
Material: XISE Medical Body Safe TPR

Category:

One thought on “XS-MA20002

  1. Mine had deffects but they resolved my complaint. I can say tho this is a great product for stamina training. Cons:no ball joint in neck for up down motion and the skeleton feels like it is gonna burst out if mishandled. Very heavy and very small so dont be surprised. in my opinion tho its not too small, perfect for storage after stamina training. tips: Get a large non see through storage container to wash it in so if you are visited or surprised by someone you dont have to run out the bathroom with a dismembered cancer patient haha but seriously if you use a container and get surprised you can just close the lid and put it where ever till you can finish cleaning it for storage. Use talcum powder to keep soft and clean. Ps its kinda funny the way her head shakes side to side like she is saying no. Almost couldn’t do it. Lmao

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *